Postup reklamácie
Prosím prečítajte si reklamačný poriadok pokiaľ spĺňate podmienky reklamácie, pokračujte podľa nižšie uvedeného postupu.
- 1. Vyplnenie formulára
Vyplňte prosím čo najdôkladnejšie povinné polia formulára.
- 2. Posúdenie reklamácie
Nakoľko v mnohých prípadoch je možné vyriešiť problém aj na diaľku, Vašu reklamáciu najprv posúdime, aby sme predišli zbytočnému presúvaniu tovaru.
- 3. Doručenie tovaru
Po posúdení reklamácie dostanete e-mail s výzvou na doručenie tovaru k nám, či už osobne alebo tovar je možné doručiť poštou.
Reklamačné adresy
V prípade reklamácie alebo vrátenia tovaru použite prosím niektorú z nasledujúcich adries.
MMT Slovakia s.r.o - SHOES INDUSTRIES
Michalská 6, 81101 Bratislava
Slovensko
Na túto adresu je tovar možné priniesť osobne aj doručiť akýmkoľvek prepravcom.
Formulár pre reklamáciu
Stiahnúť
Formulár pre vrátenie tovaru
Stiahnuť
REKLAMAČNÝ PORIADOK:
-
Reklamáciu je nutné uplatniť bez odkladu akonáhle sa vada prejaví. Ďalšie používanie tovaru môže spôsobiť prehĺbenie vady a znehodnotenie tovaru, pričom to môže byť následok zamietnutia reklamácie.
-
Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Záruka začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru.
-
Životnosť tovaru prosím nezamieňajte so záručnou dobou, tj. doba, po ktorej pri správnom používaní, ošetrovaní a údržby môže tovar vzhľadom k svojím vlastnostiam, účelu a rozdielnosti používania vydržať.
-
V prípade, že kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar nie je v zhode s objednaným tovarom alebo ak tovar vykazuje vadu, musí bezodkladne o tejto skutočnosti informovať predajcu e-mailom alebo telefonicky, a to najneskôr do 5 dní od prevzatia tovaru.
-
Ak sa u zakúpeného tovaru vyskytne vada, zákazník ma právo túto vadu reklamovať.
-
Vadou sa rozumie zmena vlastností tovaru, použitie nekvalitného alebo nevhodného materiálu, nedodržanie správneho technologického postupu pri výrobe, alebo zlého konštrukčného riešenia.
-
Za vadu nemožno považovať zmenu vlastností tovaru, ktorá vznikla v záručnej dobe dôsledkom nesprávneho užívania, opotrebenia, dôsledkom prirodzených zmien materiálov, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, nesprávnym zásahom alebo poškodením užívateľa či tretej osoby, alebo iného nesprávneho zásahu.
-
Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné zásady hygieny. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Spoločnosť MMT Slovakia s.r.o., prevádzkujúca e-shop www.shoesindustries.sk má právo odmietnuť prevzatie tovaru k reklamačnému vybaveniu, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady obecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb., o opatrení proti prenosným chorobám).
-
Reklamácia a odstránenie chyby, bude vybavená bez zbytočného odkladu. Najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
-
Zákazník uplatňuje reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným listom a kópiou dokladu o nákupe tovaru (faktúry) na adresu: MMT Slovakia s.r.o., Michalská 6 , Bratislava 81101, Slovensko