Na našich webových stránkach používame súbory cookies. Niektoré sú nevyhnutné na správne fungovanie webu, zatiaľ čo iné nám pomáhajú analyzovať návštevnosť a prispôsobenie obsahu a reklám.
Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
Očistený reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Pre tento prípad je najvhodnejšia krabica (nemusí to byť však krabice pôvodná). K topánkam priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný list, ktorý je na stiahnutie tu: REKLAMAČNÝ LIST
Reklamovaný tovar odošlite na adresu SHOES INDUSTRIES Michalská 6, 81101 Bratislava Slovensko.
Akonáhle nám reklamovaný tovar dorazí, začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budete informovaný/a prostredníctvom e-mailu.
UPOZORNENIE
Tovar neposielajte na dobierku ani ako balík na poštu - nebude prevzatý.