- Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný.
- Očistený reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu. Pre tento prípad je najvhodnejšia krabica (nemusí to byť však krabice pôvodná). K topánkam priložte kópiu faktúry a vyplnený reklamačný list, ktorý je na stiahnutie tu: REKLAMAČNÝ LIST
- Reklamovaný tovar odošlite na adresu SHOES INDUSTRIES Michalská 6, 81101 Bratislava Slovensko.
- Akonáhle nám reklamovaný tovar dorazí, začína plynúť lehota 30 dní na vybavenie reklamácie (prípadne po dohode lehota dlhšia). O všetkých podstatných aspektoch reklamácie, akými je napr. zaslanie distribútorovi na posúdenie či vybavenie reklamácie, budete informovaný/a prostredníctvom e-mailu.
UPOZORNENIE
Tovar neposielajte na dobierku ani ako balík na poštu - nebude prevzatý.
Odporúčame tovar zaslať doporučene a poistiť.